مهم‌ترین پیام و نیاز جشنواره تئاتر معلولان آموزش و پشتیبانی است

استعداد در جامعه معلولین بسیار بالاست و برای علمی کردن جشنواره باید آموزش و پشتیبانی در دستور کار قرار گیرد که نیاز اصلی و مبرم‌ جشنواره افزایش توانمندی هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ کمال‌الدین شفیعی استاد و داور ششمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین اظهار کرد: این جشنواره در سطح بالایی برگزارشده است و هر تلاشی که از سوی معلولین انجام شود، تلاشی مثبت و درخور تحسین است.

وی افزود: باید روش‌های جدید هنرهای نمایشی را فشرده و به‌مرورزمان به افراد دارای معلولیت انتقال داد تا با استفاده از سبک‌ها و روش‌های به‌روز و جدید شاهد ارتقا هنرهای نمایشی افراد دارای معلولیت باشیم.
به گفته شفیعی، باید با برنامه‌ریزی، استانداردها را بر اساس نیاز وارد فعالیت‌های هنری افراد دارای معلولیت نماییم تا شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر در این عرصه باشیم.
داور ششمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین بیان داشت: برای ارتقا جشنواره تئاتر معلولین باید نگاه علمی به این جشنواره شود و توجه به آموزش در دستور کار قرارگرفته و کلاس‌های منظم آموزشی در راستای ارتقا سطح کیفی هنرهای نمایشی جامعه‌ی معلولین برگزار شود.
شفیعی تصریح کرد: استعداد در جامعه معلولین بسیار بالاست و برای علمی کردن جشنواره باید آموزش و پشتیبانی در دستور کار قرار گیرد که نیاز اصلی و مبرم‌ جشنواره افزایش توانمندی‌هاست.
وی افزود: استعداد در این بخش از جامعه‌ی معلولان بسیار است و جای کار فراوانی وجود دارد، باید با شناسایی و آموزش این استعدادها پتانسیل‌های بالقوه‌ی جامعه‌ی معلولین را به بالفعل تبدیل کرد.

کد خبر 74518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد